Veelgestelde vragen

Welke producten zijn op voorraad?

Alle producten dat u kan vinden op Latino Webshop kunnen we leveren vanuit onze voorraad. Moest er een product niet op voorraad zijn wordt er een leverdatum duidelijk vermeld op de productpagina.

Hoe plaats ik een bestelling bij jullie?

U kiest eerst het gewenste product(en) en klik daar op de knop "bestellen". Vervolgens gaat u naar de winkelwagen. Op de pagina van de winkelwagen kan u alsook de aantallen aanpassen. U kan kiezen voor "bereken verzendkosten" om de verzendkosten te berekenen. Vervolgens klikt u op "afrekenen". U kan dan kiezen om uzelf te registreren moest u in de toekomst meerdere aankopen doen bij Latino Webshop of om direct af te rekenen. Als u uw persoonlijke gegevens heeft ingevuld kan u kiezen voor de gewenste verzendmethode en betaalmogelijkheid. Als u dit allemaal vervolledigd heeft krijgt u een heel overzicht van uw bestelling. U hoeft dan enkel maar te klikken op bestelling plaatsen.

Ontvang ik een bevesting van mijn bestelling?

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u via e-mail een heel overzicht van uw bestelling.

Ik heb een kortings-/cadeaucode ontvangen. Hoe moet ik deze invoeren bij mijn afrekening?

Voordat u afrekend op de winkelwagen pagina kiest u voor "Gebruik uw kortingscode" of indien u een cadeaucode heeft ontvangen voor "gebruik uw cadeaubon. Voer de code in en deze wordt onmiddelijk toegepast op uw winkelwagen.

Status bestelling staat op in behandeling?

Als de status van uw bestelling "in behandeling" staat betekent dit dat wij nog geen betaling van u hebben ontvangen.

Status bestelling staat op verwerken?

Indien er bij de status van uw bestelling "verwerken" staat betekent dit dat wij uw bestelling aan het klaarmaken zijn.

Welke verzendmogelijkheden bieden jullie?

Wij bieden 2 verzendmogelijkheden aan. Namelijk zelf afhalen, dit gebeurd op afspraak en het verzenden via Bpost "Bpack". Als u gekozen heeft voor verzending via Bpost zal u van ons een track&trace code ontvangen van zodra wij uw bestelling overhandigd hebben aan Bpost. Zo kan u steeds uw bestelling volgen waar precies uw bestelling op dat moment bevindt.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?

Daar we van mening zijn dat iedereen zou kunnen betalen bij ons bieden wij diverse betaalmogelijkheden aan namelijk PayPal, overschrijving, IDeal, Sofortbanking, MisterCash, Visa en Mastercard. Het is niet mogelijk om bij afhaling cash te betalen.